Jesteś tu: Start » Strefa klienta » Gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji.

Jeśli otrzymany przez Państwa towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej dostarczenia. Paczki prosimy wysyłac na adres:

Firma Handlowa Mar-Jo
Al. Jana Pawła II 16
64-100 Leszno

Reklamacji nie podlegają jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Reklamowany towar odesłany do nas musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który powinien zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest oryginał dowodu zakupu – faktura VAT lub paragon.

Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu klient ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

Klient ponosi koszty odesłania do nas reklamowanego towaru. Nie przyjmujemy paczek przesyłanych do nas w formie przesyłki za pobraniem.

W przypadku, gdy dostarczone do Państwa opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności pracownika Poczty Polskiej spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.

Rzeczy wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają gwarancji/reklamacji.

Pobierz formularz zgłoszenia reklamacji: