Jesteś tu: Start » Strefa klienta » Regulamin

Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy butymarjo.pl i F.H. „Mar-Jo” prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet oraz poprzez sieć autoryzowanych sklepów detalicznych. 
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie butymarjo.pl i F.H.”Mar-Jo”są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na teren Polski.
  3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych butymarjo.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  4. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
  5. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon oraz fakturę VAT na życzenie.

II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe udostępniane przez Klientów sklepu butymarjo.pl stanowią niezbędne minimum do realizacji sprzedaży towarów i są wykorzystywane wyłącznie w celu:

  • zrealizowania umowy,
  • informowania o nowych produktach, oraz promocjach oferowanych przez sklep www.butymarjo.pl – po wcześniejszym wyrażeniu zgody przez klienta
  • dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych. 

Klient ma możliwośc wglądu do swoich danych, ich poprawiania – na stronie sklepu.
Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Po dokonaniu zakupu, klient otrzymuje informację poprzez pocztę elektroniczną o przyjęciu zamówienia do realizacji. Przyjęcie zamówienia do realizacji oznacza zawarcie umowy kupna/sprzedaży. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem gdyż sprzedawca może odmówic realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Klient może anulować złożone zamówienie jedynie telefonicznie pod numerami telefonu wskazanymi w dziale „Kontakt”. Nie można anulować zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane. 

IV. OPISY I ZDJĘCIA PRODUKTÓW

Zdjęcia oraz opisy oferowanych przez sklep produktów mogą zawierac niedociągnięcia, które to nie podlegają roszczeniom. Zdjęcia obuwia oraz innych produktów mają charakter informacyjny i mogą nie znacznie różnic się od rzeczywistego wyglądu tych produktów. We wszystkich przypadkach właściwości tych produktów zostają zachowane.

V. DOSTAWA I SPOSOBY PŁATNOŚCI

Zamówiony towar dostarczamy wysyłką priorytetową za pomocą Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany następującymi kosztami dostawy na terenie Polski :

  • Poczta Polska (Pocztex):  
    • 13zł przy dokonaniu przedpłaty na konto.
    • 20zł dla płatności przy odbiorze.

 Sposoby płatności:

  • przed wydaniem towaru - przelew na rachunek bankowy firmy „Mar-Jo”
    Za towar zamówiony w naszym Sklepie mogą Państwo zapłacić dokonując przelewu na nasze konto: 
    nr konta 76 1090 1245 0000 0001 1818 3981
    nazwa Firma Handlowa Mar-Jo
    adres Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno
  • w momencie odbioru towaru
    • gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu Mar-Jo
    • gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej (Pocztex).

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

  • czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, pakowanie paczki);
  • czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. 

Towar wysyłany jest jako przesyłka priorytetowa w ciągu 24 godzin (w dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie poinformujemy Klienta o innym możliwym terminie realizacji.

W przypadku zamówień realizowanych formą płatności za pobraniem, zamówienie realizujemy natychmiast po otrzymaniu jego potwierdzenia od Klienta, przy płatności w formie przelewu na rachunek bankowy, po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy.

Nie będą realizowane zamówienia, w których nie zostały podane wszystkie wymagane dane teleadresowe Klienta lub dane te są nieprawdziwe.

Do wysyłanego towaru dołączany jest paragon fiskalny (lub faktura VAT), który jest dokumentem gwarancyjnym, niezbędnym w przypadku zwrotu lub reklamacji produktu. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.

Klienci informowani są o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

VI. ZWROT TOWARU

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 z 2000 r., poz. 271) Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Towar nie może być używany, nie może być zniszczony oraz musi mieć oryginalne opakowanie.  

Przed dokonaniem zwrotu , prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Zwracany towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym lub fakturą oraz oświadczeniem zwrotu na adres:

Firma Handlowa Mar-Jo
Al. Jana Pawła II 16
64-100 Leszno

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionych produktów. Pieniądze zostaną oddane, zgodnie z powyższą ustawą, w ciągu 14 dni roboczych, wyłącznie przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru przez klienta nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt.

Pieniądze za zwracany towar wysyłamy wyłącznie na konto bankowe wskazane przez Klienta.

VII. WYMIANA TOWARU

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 z 2000 r., poz. 271) Klient może wymienić towar zakupiony w naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Towar nie może być używany, nie może być zniszczony oraz musi mieć oryginalne opakowanie. Przed dokonaniem wymiany , prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Wymieniany towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym lub fakturą oraz formularzem wymiany. Klient ponosi zarówno koszty odesłania do nas towaru, jak i ponownej wysyłki. W przypadku, gdy wymiana jest wynikiem naszego błędu, koszty są pokrywane przez naszą firmę. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt.

Ewentualna różnica w cenie będzie wpłacona przez klienta na rachunek bankowy sklepu.
Gdy rzecz wymieniana jest tańsza, zwracamy różnicę wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

Przed dokonaniem wymiany zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Produkty wysyłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają wymianie.

VIII. REKLAMACJE

Zgłoszenie reklamacji odbywa się poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego. Reklamacje takie jak: uszkodzenia mechaniczne lub braki w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego w momencie odbioru przesyłki. 

Druk reklamacyjny powinien być sporządzony w obecności kuriera.
W przypadku zaistniałej sytuacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym sklepem.

Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Klient nie sporządzi wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego w momencie odbioru przesyłki, reklamacja taka nie będzie rozpatrywana.

Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go na adres wskazany powyżej nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wymieniany towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym lub fakturą oraz formularzem reklamacyjnym.

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych na koszt naszej firmy.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.
Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem.
Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Rzeczy wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają reklamacji.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Złożenie zamówienia w sklepie www.butymarjo.pl jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu itp.) lub innych od niego niezależnych. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.butymarjo.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.